בס"ד

מטבח חוץ

כמה עולה מטבח חוץ?

מטבחי חוץ הפכו פופולריים יותר ויותר כאשר בעלי בתים רבים מבקשים להרחיב את מרחב המחיה שלהם ולהפיק את המיטב מהמתחמים החיצוניים בין אם גגות, מרפסות או גינות. בין אם אתם חולמים על עמדת גריל פשוטה או מטבח חוץ מעוצב במלואו, הבנת העלויות הכרוכות בכך חשובה לתכנון מוצלח. במאמר שלפניכם תקבלו את כל הפרטים על כך.

מה מצריך תכנון נכון של עלויות מטבח חוץ?

כאשר מנסים להבין כמה עולה מטבח חוץ חשוב לדעת שהעלות הכוללת מורכבת מכמה פרמטרים חשובים:

  • הרכיבים של המטבח

מטבח חוץ יכול לכלול אלמנטים שונים, מגריל בסיסי ועד לארונות מורכבים, מכשירי חשמל יוקרתיים ומשטחים מפוארים. חללי מטבח חיצוניים מעוצבים כוללים לרוב פינת אוכל, אחסון ולעיתים אפילו מערכות בידור כמו טלוויזיה או מערכת סאונד. רכיבים אלה יכולים להשפיע על העלות הכוללת של המטבח.

  • בסיסי לעומת יוקרתי, מה הבחירה שלכם?

עבור מי שמעוניינים להשקיע תקציב גבוה, מטבח חוץ מעוצב יוקרתי שכולל גם מכשירי חשמל, ארונות בהתאמה אישית, עבודה מיוחדת של סגנון השיש ועוד, המטבח יכול להגיע גם למחירים של 30 אלף ₪ ומעלה. הכל עניין של בחירה. עבור מי שהתקציב שלו פחות מכך, אפשר למצוא מטבחי חוץ פשוטים לגינה, לחצר או לגג בעלויות של החל מ3,000 ₪. 

  • קחו בחשבון גם עלויות עבודה

עלויות העבודה הכרוכות בבניית מטבח חיצוני עשויות להשתנות באופן משמעותי בהתאם למורכבות הפרויקט. מטבח פשוט לגינה עשוי להיות כרוך בעלויות עבודה מינימליות אם אתם מבצעים את העבודה בעצמכם בחלק מההתקנות. עם זאת, עבור מטבח חוץ מעוצב הדורש עבודות חשמל ואינסטלציה, ייתכן שתצטרכו להוציא תקציב נוסף עבור אנשי מקצוע להתקנה.

אילו עלויות נסתרות קיימות?

כאשר מתקצבים מטבח חוץ, חשוב לקחת בחשבון עלויות נסתרות פוטנציאליות. אלה יכולים לכלול היתרים, גינון נוסף וכלי עזר כמו גז, מים וחשמל עבור המטבח. עלויות אלו יכולות להצטבר, ולהגדיל את סך ההוצאה ב-10-20% ברמה משמעותית. מטבחי חוץ ללא ספק מציעים הרחבה יוקרתית לביתכם, פינה מושלמת לאירוח אורחים או לזמן איכות משפחתי אחר ועוד מתחם מעניין בבית. למרות שההשקעה הראשונית עשויה להיות גבוהה, בעלי בתים רבים מגלים שמטבח חוץ מעוצב היטב יכול להעלות את ערך הנכס ולהציע החזר גבוה על ההשקעה.

אל תתפשרו על איכות ומקצועיות מטבח חוץ

העלות של מטבח חוץ יכולה להשתנות בהתאם לבחירות ולדרישות שלכם. בין אם תבחרו במטבח בסיסי לגינה או במטבח חוץ יוקרתי ומעוצב, הבנת העלויות הכרוכות בכך תעזור לכם לתכנן בצורה יעילה את כל התהליך. בעוד שהעלויות הראשונות עשויות להיות משמעותיות, היתרונות לטווח הארוך לעתים קרובות מצדיקים את ההשקעה במטבח מעוצב שתרכשו שהולך לשמש אתכם לשנים ארוכות. מטבחי מבו היא חברה וותיקה ומובילה בישראל בתחום המטבחים ומספקת שירות אדיב, סבלני ומכיל לצד מקצועיות ברמה גבוהה. החברה נוסדה בשנת 1980, ובה צוות מקצועי ומיומן שממתין לתת לכם את השירות הטוב ביותר.

Picture of מטבחי מבו

מטבחי מבו

דביר כהן, מנהל פיתוח עסקי בחברת מטבחים- 'מבו מטבחים'

אתם מוזמנים לפגישת ייעוץ חינם עם צוות המעצבים שלנו, הקפה עלינו!!
דילוג לתוכן