בס"ד

מטבח כפרי

מה הופך מטבח כפרי לבחירה המועדפת של ישראלים רבים?

במדינה מגוונת תרבותית כמו ישראל, סצנת האוכל היא לא פחות מאלמנט אומנותי. עם זאת, בתוך המגוון העשיר של האפשרויות הגסטרונומיות, מטבח בעיצוב כפרי מביא עמו נישה ייחודית. עבור ישראלים רבים, אין לעמוד בפני הפיתוי של מטבח כפרי המוציא ארוחות ביתיות אותנטיות. מה יש במטבחים הכפריים שכל כך כבשו את לבם של אנשים רבים? התשובה נמצאת בשילוב הרמוני של מסורת, נוחות וכמיהה לפשטות.

מטבח כפרי – הבחירה המועדפת של הישראלים

כשאתם מסתכלים על מטבחים מעוצבים, אתם רואים אולי טרנדים שונים, יכולות עיצוב שמביאות לתחושה ואווירה אחרת. אבל מדובר למעשה בעולם שלם של מסורת, סגנונות שונים שמתחברים אל הנפש ומרגשים ומשלבים בתוכם גם לא מעט פונקציונליות. למה המטבח הכפרי הוא הבחירה האידיאלית של הישראלים? יש לכך לא מעט סיבות, והנה כמה מהמרכזיות שבהן:

  • חיבוק חם של מסורת

לאוכל מסורתי יש את היכולת להזכיר לנו את השורשים שלנו ואת ההיסטוריה המנחמת שלנו. מטבחים כפריים בישראל משמשים כסמל למסורת, ומציעים לרוב עיצוב מחבק ומחמם שמזכיר נשכחות. הפוקוס הוא פחות על חדשנות ויותר על שימור המעורר נוסטלגיה. 

  • הצורך בפשטות עיצובית ופונקציונליות

בעולם שנשלט יותר ויותר על ידי טכנולוגיה ואורח חיים מהיר, אנשים רבים נמשכים אל הפשטות. מטבח כפרי מעוצב מספק את הפשטות הזו מבלי להתפשר על עיצוב ופונקציונליות ללא דופי. היכולת ליהנות ממטבח איכותי, מעוצב, אסתטי ושיש בו את השימושיות הרלוונטית ללא ספק מביאה את המטבח הכפרי אל רשימת המטבחים הטובים ביותר.

  • לעולם הכפרי יש השפעה טובה עלינו

לא מדובר רק במטבחים מעוצבים, כל מה שקשור אל העולם הכפרי מבחינת עיצוב מביא לתחושה הרמונית נפלאה. בפרט, אם אתם מעצבים את כל הבית שלכם בסגנון כפרי זה רק הגיוני וטבעי שתרצו לעצב גם את המטבח כך ולא לבדל אותו משאר עיצוב הבית. לעיצוב באופן כללי יש השפעה על איכות החיים, מה שהופך אותו לאלמנט חשוב מאד בחיינו.

איך מטבח מעוצב קשור לקהילה וחברה?

קהילה ומשפחה הם ערכי ליבה בתרבות הישראלית. מטבחים כפריים מאפשרים התלכדות וגיבוש כי הם ללא ספק לב הבית. מטבח חמים ומזמין גורם לכך שכל בני הבית, אורחים וחברים ירצו לשהות בו ולחוות ביחד חוויות קולינריות. זוהי תזכורת לארוחות המשותפות שהן אבן יסוד בתרבות הישראלית, והופכות את החוויה למעשירה עוד יותר. מטבח כפרי מעוצב הוא בעל קסם משלו. הוא משלב מסורת, פשטות, נוחות ומזמין כל אחד ואחת אל לב הבית. זהו מקום מפלט  מנחם שמציע החוויה נעימה בתוך עיצוב קסום, לצד פונקציונליות גבוהה. ולא בכדי, זוהי הבחירה של רוב הישראלים. מטבחי מבו הקיימת משנת 1980 מייצרת מטבחים שמביאים לחיבור עמוק עם בני האדם. במפעל בו שני אולמות תצוגה מרשימים וחוויה מקצועית ושירותית עם הצוות המיומן תוכלו למצוא את המטבח המתאים לכם. 

 

Picture of מטבחי מבו

מטבחי מבו

דביר כהן, מנהל פיתוח עסקי בחברת מטבחים- 'מבו מטבחים'

אתם מוזמנים לפגישת ייעוץ חינם עם צוות המעצבים שלנו, הקפה עלינו!!
דילוג לתוכן