בס"ד

מה מאפיין מטבח מודרני?

זה לא סוד וכולם יודעים זאת, בכל בית המטבח הוא לב הבית ויש בו תועלת לבישול, לשיחות נפש, לזמן איכות משפחתי חברי או בכלל למקום בו אפשר לשבת ולהיות ביחד, וגם לבד. המטבחים המודרניים התפתחו כדי לתת מענה לתפקידים המרכזיים הללו הממלאים עשייה בחיי היומיום שלנו. אז מה בדיוק מבדיל מטבח מודרני מקודמיו ואיך תדעו לבחור? מיד תגלו את הכל. 

מה מאפיין מטבח מודרני לעומת המטבח הקלאסי?

אנחנו יודעים שהדבר הראשון שאתם אוהבים לעשות כשאתם נכנסים הביתה זה להיכנס למטבח כי זה לב הבית שלנו. שם אנחנו נרגעים, פוגשים את המשפחה, החברים, מארחים או לפעמים פושט יושבים בו לבדנו עם עצמנו. לא בכדי מדובר באחד החדרים החשובים ביותר בבית שמכיל בתוכו את האלמנט החשוב ביותר, אוכל. לאוכל יש לא מעט תפקידים בחיינו פרט לחשקים ורצונות והוא גם מצליח לאחד אותנו, לחבר בינינו ולגרום לנו להרגיש טוב יותר בחיים. כאשר מדובר על סגנון ועיצוב מטבח זה או אחר תמיד יש הבדלים מהותיים בין המטבחים הקלאסיים למעוצבים וחשוב לעמוד על דיוקם בפרט אם אתם כעת נמצאים בשל בו אתם בוחרים את העיצוב הרלוונטי לכם:

  • עיצוב אסתטי

באותם מטבחים מודרניים ההתמקדות היא לעתים קרובות בחללים נקיים ולא עמוסים הממקסמים את השימושיות תוך מתן אלמנטים שמושכים חזותית. 

  • מכשירים חכמים

מטבח מודרני מעוצב אינו שלם ללא מערך של מכשירים חכמים המפשטים את תהליך הבישול תוך הבטחת יעילות. ממכשירים התומכים ב-Wi-Fi ועד למקררים חכמים שיכולים לעדכן אתכם איזה מצרכים חסרים לכם.

  • פונקציונליות ואחסון

חלפו הימים שבהם המטבחים היו חללים צפופים עמוסים בכלים וגאדג'טים. מטבחים מודרניים נותנים עדיפות לפתרונות אחסון יעילים כמו מדפי מזווה נשלפים, מדפי תבלינים מובנים ומגירות עמוקות. המטרה היא לשמור על משטחי השיש נקיים ופנויים. בעצם, מדובר באותם מטבחים מעוצבים בהם כל סנטימטר משרת מטרה מסוימת בהתאמה לעיצוב קיים.

  • בחירת חומרי הגלם הטובים ביותר

מטבחים מעוצבים מודרניים משתמשים לרוב בשילוב של חומרים כדי להשיג מראה מאוזן והרמוני. מכשירי נירוסטה המשלימים ארונות עץ, משטח אבן שיכול לספק ניגודיות בולטת ועוד. שילובים אלו לא רק מרימים את מראה המטבח אלא גם תורמים לעמידותו ולאריכות חייו.

בחירה במקצועיות, היא בחירה באיכות

בחירת מטבח לבית היא לא בחירה של מה בכך. חשוב לבחור את המטבח נכון, בהתאמה אישית ולהבין שזוהי רכישה של פעם בחיים, או אולי פעמיים. רכישה של מטבח מודרני מעוצב זה או אחר, לא מתבטאת רק בבחירת חומרי הגלם אלא גם בשירות שאתם מקבלים. חברת 'מבו מטבחים' נוסדה בשנת 1980 ומאז מספקת שירות אדיב, סבלני ומכיל לצד מקצועיות ברמה גבוהה. אנחנו מזמינים אתכם לבחור את המטבח המודרני המתאים לכם, תוך הגשמת חלום עיצובי ופונקציונלי, כי כולנו יודעים שהמטבח הוא באמת הלב של הבית. 

 

Picture of מטבחי מבו

מטבחי מבו

דביר כהן, מנהל פיתוח עסקי בחברת מטבחים- 'מבו מטבחים'

אתם מוזמנים לפגישת ייעוץ חינם עם צוות המעצבים שלנו, הקפה עלינו!!
דילוג לתוכן