בס"ד

מטבחים מודרניים עם אי

אם אתם מעצבים את המטבח שלכם, אתם בוודאי יודעים שאחד מסגנונות העיצוב הפופולריים ביותר כיום עבור מטבחים הוא הסגנון המודרני. מטבחים מודרניים משלבים בין נוחות, סגנון, פונקציונליות ועוד והם יכולים לשרת לא מעט מטרות. אם החלטתם ללכת על סגנון עיצוב מודרני למטבח שלכם, כדאי שתשקלו לשלב בו אי. אי יכול לשדרג הן את הפונקציונליות של המטבח שלכם והן את העיצוב שלו.

למה כדאי לשלב אי במטבח מודרני?

אם החלטתם כאמור ללכת על מטבח מעוצב בסגנון העיצוב המודרני, כדאי מאוד שתשלבו בו אי וזאת בשל כמה סיבות:

אחת הסיבות העיקריות לכך שכל מטבח מודרני זקוק לאי היא שהוא מציע שטח אחסון נוסף. ניתן לאחסן באי את כל הסירים, המחבתות, כלי המטבח וכן פריטים נוספים הרלוונטיים לאחסון במטבח. כך תוכלו לשמור על המטבח שלכם מסודר, מאורגן ונקי.

סיבה נוספת היא מקומות ישיבה נוספים שניתן ליצור במטבח. אפשר להשתמש באי כמקום מפגש של בני המשפחה בארוחות שונות וניתן גם לעבוד בו.

אי במטבח מודרני גם מציע עוד שטח הכנה למטבח. אם אתם מבשלים לכמות גדולה של אנשים, אין דבר פרקטי ונוח יותר משטחי הכנה גדולים שיאפשרו לכם לבצע את כל הפעולות הנדרשות לבישול או לאפייה בצורה נוחה, יעילה ומהירה.

כמובן שהאי מהווה אלמנט עיצובי ואתם יכולים לבחור באי שמשלים את סגנון העיצוב של המטבח שלכם וגורם לו להיות אסתטי וייחודי יותר. 

סיבה נוספת וחשובה היא שהאי הוא רהיט רב תפקודי והוא בעל יכולת לשרת לא מעט מטרות. ניתן להשתמש בו כיחידת אחסון, מקום עבודה, פינת אוכל ואפילו בתור בר. אין ספק שכל אלה הופכים אותו לתוספת הטובה ביותר בכל מטבח מודרני.

כיצד תבחרו אי למטבח שלכם?

מטבחים מעוצבים עם אי יכולים ללא ספק להיות המטבחים האידיאליים הן מבחינת עיצוב והן מבחינת פונקציונליות. הנה כמה פרמטרים שכדאי שתשימו עליהם דגש טרם אתם בוחרים אי למטבח שלכם: ראשית כל, הגדירו את הצרכים שלכם מהאי, כלומר, למה הוא אמור לשמש אתכם. שנית, בחרו את הגודל הנכון שלו, כאשר הוא צריך להיות מספיק גדול עבור הצרכים שלכם מצד אחד ומצד שני, הוא לא יכול לתפוס מקום רב מדי בחלל. מעבר לכך, בחרו בעיצוב המתאים לאי בהתאם לסגנון העיצוב של המטבח שלכם.

 

Picture of מטבחי מבו

מטבחי מבו

דביר כהן, מנהל פיתוח עסקי בחברת מטבחים- 'מבו מטבחים'

אתם מוזמנים לפגישת ייעוץ חינם עם צוות המעצבים שלנו, הקפה עלינו!!
דילוג לתוכן