בס"ד

עיצוב מטבחים – הרבה מעבר לאסתטיקה

בעולם עיצוב הפנים לעיצוב המטבחים יש חלק מהותי ובלתי נפרד מהתהליך. מדובר בסיטואציה שהיא הרבה יותר מעיצוב או אסתטיקה, אלא שילוב חלק של טכנולוגיה, עיצוב מודרני, וכמובן גם פונקציונליות גבוהה שמביאה את המקום הכי פעיל בבית להיות גם הכי יעיל ונוח. מטבחים מעוצבים הם לא רק חללים ליצירתיות קולינרית. הם המוקד של חיי היומיום וכאלו המהווים אופציה לאינטראקציה חברתית ומשפחתית לרגעים מאושרים ובעלי זיכרונות נעימים. 

עיצוב מטבח – מאיפה מתחילים?

ההיבט הראשון של עיצוב מטבחים שלעתים קרובות לוכד את תשומת הלב שלנו הוא הנראות כמובן. מטבח מעוצב יכול להיות יצירת אומנות בה שילוב צבעים, חומרים ותאורה ליצירת אווירה מזמינה מביאים לעיצובים איכותיים שגם תורמים לאיכות החיים. עיצוב נכון ובאמצעות האנשים המקצועיים הנכונים וגם כמובן הפרקטיות הנכונה יוצר איזון בין צורה לתפקוד, ומבטיח שכל אלמנט משרת את מטרתו ואת ייעודו. מטבחים משמשים כלב הבית, משפחות מתכנסות כדי לחלוק סיפורים, לחגוג אבני דרך וליצור זיכרונות מרגשים, חברים מגיעים להתארח או לעיתים בני הבית פשוט מעוניינים לשבת במטבח כדי לחלוק כוס קפה עם פרוסת עוגה טעימה, או להיות עם עצמם. הפריסה והעיצוב של המטבח ממלאים תפקיד מרכזי בטיפוח התחושה הביתית, הנעימה והמחבקת. כאשר אתם בוחרים עיצוב נכון, חשוב שתעשו זאת בהתאמה אישית ומלאה לצרכים שלכם, ולצרכי הבית.

על פונקציונליות, טכנולוגיה, עיצוב מודרני ומה שביניהם

אמנם המראה של המטבח וכמובן עיצוב מטבח הוא חשוב, אבל אין להתעלם מהפונקציונליות. מטבחים מעוצבים ביעילות מצוידים בפתרונות אחסון מאורגנים היטב, חללי עבודה ארגונומיים ומכשירי חשמל מהשורה הראשונה. אלמנטים אלה הופכים את המשימות היומיומיות לקלות ומהנות יותר, ומבטיחים שהמטבח שלכם הוא לא רק יפה אלא גם פרקטי ביותר. בעולם המודרני הטכנולוגיה היא חלק בלתי נפרד מחיינו והמטבח אינו יוצא דופן. עיצוב מטבחים משלב לרוב מכשירי חשמל חכמים, מערכות אוטומציה משולבות ופתרונות חסכוניים באנרגיה. ההתקדמות הטכנולוגית משפרת את הפונקציונליות של המטבח ומספקת נוחות שפעם הייתה בלתי נתפסת. ממקרר שיודע בדיוק מהי רשימת הקניות ועד להפעלת המכשור החשמלי מרחוק, לכל אלו יש משמעות ברמה גבוהה לצד עיצוב שאפשר לשלב אותו גם לעיצוב הבית ולהביא גם את הנראות וגם את הפונקציונליות לרמות גבוהות של שביעות רצון. 

לבחור באיכות החיים המתאימה לכם

אם החלטתם לשדרג ולשפץ את הבית או אם אתם בונים  מטבח חדש מאפס, ללא ספק עיצוב מטבח שהינו נכון משלב בצורה חלקה מסורת וחדשנות. עיצוב איכותי מכבד את עקרונות האסתטיקה תוך אימוץ מגמות עכשוויות ומודרניות המשלבות בין אותנטיות והחיבוק שכל בית זקוק לו. בין אם מדובר בבחירת החומרים, בפריסה או בשילוב של פרקטיקות המתאימות גם לאיכות הסביבה. מטבח מעוצב בקפידה משקף את הערכים וסגנון החיים של בני הבית. יש לכם הזדמנות להפוך את הבית שלכם ואת לב הבית לפינה של אושר, אהבה וזמן איכותי של ביחד. חברת מבו מטבחים המתמחה בבניית מטבחים, עיצוב וחידוש מטבחים מביאה אליכם את מיטב חומרי הגלם, העיצובים והחדשנות אל לב הבית. צוות מקצועי ומיומן בעל ניסיון משנת 1980, שירות אדיב וסבלני ומקצועיות ברמה גבוהה. צרו קשר כבר כעת.

Picture of מטבחי מבו

מטבחי מבו

דביר כהן, מנהל פיתוח עסקי בחברת מטבחים- 'מבו מטבחים'

אתם מוזמנים לפגישת ייעוץ חינם עם צוות המעצבים שלנו, הקפה עלינו!!
דילוג לתוכן