בס"ד

תכנון מטבחים - מה חשוב לקחת בחשבון?

תכנון מטבחים – מה חשוב לקחת בחשבון?

בעולם העיצוב המודרני העיצוב המבוקש ביותר הוא עיצוב המטבח. כשמדובר בעיצוב מטבחים ובתכנון מטבחים ישנה דרושה מומחיות. מאיפה מתחילים לתכנן מטבח? איך מעצבים אותו? מיד תגלו את כל הפרטים על עולם העיצוב הקסום של לב הבית, המטבח.

תכנון מטבחים – הצעד הראשון שלכם מתחיל כאן

הלב של כל מטבח הוא הפריסה שלו. כאשר יוצאים לפרויקט תכנון מטבח חשוב לשקול את סידור האלמנטים המרכזיים. תהליך תכנון המטבח מתחיל על ידי בחירה בין פריסות פופולריות כגון העיצוב, בצורת L, U, או קונספט פתוח. כל פריסה מציעה חוויה ייחודית, והבחירה שלכם צריכה להתאים לסגנון החיים וההעדפות שהגדרתם. חשוב שיהיה תיעדוף לפונקציונליות ויעילות, כמובן לצד עיצובים מתאימים. יש לוודא שרכיבים חיוניים כמו הכיריים, הכיור והמקרר יוצרים משולש עבודה נוח, ומצמצמים תנועה מיותרת במהלך התהליכים הקולינריים. על ידי הערכה קפדנית של השטח והצרכים הזמינים תוכלו לייעל את פריסת המטבח גם לנוחות וגם לאסתטיקה.

ארגון, אחסון, ומה שביניהם

כאשר מתחילים תכנית של תכנון מטבחים חייב לכלול דרישות אחסון. שלבו ארונות, מגירות ומדפים באופן אסטרטגי כדי לשמור על המטבח שלכם מסודר ומאורגן. השתמשו במגשים נשלפים כדי למקסם את יעילות החלל. על ידי ארגון נכון של המטבח תוכלו לשפר את הפונקציונליות שלו ולשמור על מראה מעודן. מעבר לארגון ולאחסון חשוב לשים לב לכל מה ששור לתאורה. לתאורה יש תפקיד מכריע בהגדרת מצב הרוח הנכון ובשיפור הפונקציונליות. תאורה מתאימה ומעוצבת יכולה להפוך את המטבח שלכם לחלל מזמין ומחבק. נברשות מעל פינת האוכל, או עיצוב של אהילים צמודים לתקרה, תאורה מתחת לארונות או בעוד מקומות יצירתיים במטבח מוסיפה תחכום ומשפרת גם את איכות המסע הקולינרי שלכם. חקרו את האפשרויות הטובות ביותר המתאימות לעיצוב הכללי ומבטיחות אווירה נעימה ואלגנטית. 

השלב החשוב ביותר – גימורים וחומרים

השלבים האחרונים בתכנון המטבח הם השלבים המרגשים ביותר. אתם מרגישים ורואים איך המטבח כבר מקבל צורה אחרת, חדשה, גם ברמה העיצובית וגם הפונקציונלית. החומרים והגימורים הם האלמנטים האמנותיים שמביאים את החלל במטבח מפונקציונלי למעודן וברמה גבוהה. בחרו חומרים איכותיים עבור משטחים וריצוף. משטחי גרניט, קוורץ או שיש משדרים יוקרה, בעוד פסיפס או אריחים מוסיפים נופך של אישיות. עבור ארונות, בדקו גימורי עץ עשירים או אפשרויות מט מלוטש. על ידי שילוב חומרים וגימורים מובחרים בתכנון המטבח תוכלו ליצור אווירה מתוחכמת, מעוצבת ומעניינת המשקפת את סגנון החיים שלכם. 

מטבח מעצבים ומתכננים אצל הטובים ביותר

תכנון מטבח הוא תהליך קפדני המשלב אסתטיקה עם פונקציונליות. כאשר אתם שוכרים אנשי מקצוע שמתכננים עבורכם את המטבח החדש, ומעצבים אותו, חשוב שתהיו מרוצים ושתהיה תשומת לב לכל פרט ופרט, גם ברמה הבטיחותית וגם ברמה העיצובית והאסתטית. חברת מבו מטבחים הוותיקה נוסדה בשנת 1980 והינה מהחברות המובילות בתחומה. לחברה צוות מקצועי ומיומן, ניסיון, וותק, שירות אדיב וסבלני ומקצועיות ברמה גבוהה. אנחנו מזמינים אתכם ליהנות ממטבח חדש, שיהפוך במהרה ללב הבית. כי חשוב לנו שתהיו בידיים הטובות ביותר.

Picture of מטבחי מבו

מטבחי מבו

דביר כהן, מנהל פיתוח עסקי בחברת מטבחים- 'מבו מטבחים'

אתם מוזמנים לפגישת ייעוץ חינם עם צוות המעצבים שלנו, הקפה עלינו!!
דילוג לתוכן