בס"ד

ארונות מטבח

ככה תתאימו ארונות מטבח מושלמים לביתכם

אם אתם מעצבים או משפצים את המטבח שלכם, אתם בוודאי יודעים כי אחד החלקים החשובים ביותר בתהליך עיצוב המטבח הוא בחירת ארונות מטבח. ארונות מטבח רלוונטיים לצורך אחסון במטבח, כך שמצד אחד יש לבחור ארונות איכותיים ופרקטיים עבור אחסון ומצד שני יש צורך לבחור בארונות שישתלבו בצורה הטובה ביותר בסגנון העיצוב שבחרתם למטבח שלכם. כדי לעשות זאת, כדאי שתבחרו באנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום עיצוב מטבחים. אנשי מקצוע שכאלה יסייעו לכם בתהליך תכנון מטבח מכל סוג שתבחרו בצורה הטובה ביותר.

על מה חשוב לשים דגש בבחירת ארונות מטבח?

בבואכם לבחור ארונות מטבח בתהליך עיצוב המטבח שלכם, עליכם לשים דגש על כמה פרטים:

ראשית כל, חשוב שתזכרו שהארונות אמורים לשמש אתכם עבור אחסון. ככל שהארון יאפשר לכם לאחסן בו בצורה יותר נוחה ויותר איכותית, כך המטבח שלכם יהיה יותר פרקטי. כאשר אתם בוחנים את האלמנט של מקום אחסון, חשוב לבחון את האופציות העומדות על הפרק: האם כדאי לבחור בחלל אחסון פתוח או סגור. ארונות מטבח פתוחים אמנם יאפשרו אחסון איכותי ורחב יותר, אך הם גם יתלכלכו יותר ועל כן ידרשו ניקיון אינטנסיבי יותר. לכן, יש לקחת בחשבון את היתרונות והחסרונות של כל אחד מסוגי ארונות המטבח ולבחור את הנכונים והטובים ביותר.

פרמטר נוסף שיש לשים עליו דגש הוא גודל ארונות המטבח. עיצוב מטבח נכון כולל בו תכנון ארונות מטבח בהתאם לגודל הנדרש על מנת לאחסן חפצים שונים הדורשים אחסון במטבח לרבות: צלחות, כוסות, מכשירי חשמל, מוצרי מזון ועוד.

עוד פרמטר חשוב הוא המיקום של ארונות המטבח והפרקטיות שלהם. עליכם למקם את ארונות המטבח במיקום שיהיה הכי נגיש ופרקטי עבורכם. ניתן לשלב בין ארונות עיליים לבין ארונות תחתונים.

עיצוב ארונות מטבח

מלבד הנתונים הפרקטיים הנוגעים לבחירת ארון מטבח או ארונות מטבח, יש לשים דגש על סגנון העיצוב ורמת הגימור. חשוב ביותר לבחור בארונות מטבח המשתלבים בסגנון העיצוב שלהם בסגנון העיצוב של המטבח כולו. כמו כן, חשוב מאוד שהעיצוב של ארונות המטבח יתרום לאווירה אשר אתם רוצים ליצור במטבח שלכם. עליכם לבחור בארונות מטבח המעוצבים בדיוק בסגנון העיצוב המבוקש לכם מכל היבט אפשרי.

Picture of מטבחי מבו

מטבחי מבו

דביר כהן, מנהל פיתוח עסקי בחברת מטבחים- 'מבו מטבחים'

אתם מוזמנים לפגישת ייעוץ חינם עם צוות המעצבים שלנו, הקפה עלינו!!
דילוג לתוכן