בס"ד

סוגי ארונות מטבח

בכל הנוגע לארונות מטבח, יש מגוון רחב של אפשרויות זמינות המתאימות לסגנונות ולצרכים פונקציונליים שונים. מארונות הזזה ועד ארונות מסתובבים, אפשרויות העיצוב הן אינסופיות. חשוב לבחור את החומרים הנכונים לארונות שלכם ולעבוד עם חברת מטבחים בעלת מוניטין שיכולה להגשים את החזון שלכם.

ארונות הזזה למטבח

סוג פופולרי אחד של ארון מטבח הוא ארון הזזה. ארונות הזזה הם פתרון לחיסכון במקום המאפשר גישה נוחה לפריטים המאוחסנים. ארונות אלו מורכבים ממדפים או מגירות המחליקים אופקית או אנכית, ממקסמים את שטח האחסון וממזערים את העומס. ארונות הזזה הם אידיאליים במיוחד עבור מטבחים עם שטח מוגבל או עבור אלה המעדיפים מראה מלוטש ומודרני.

ארונות מסתובבים

ארונות מסתובבים, המכונים גם ארונות קרוסלה, הם אופציה חדשנית נוספת לייעול אחסון המטבח. ארונות אלה כוללים מדפים מסתובבים, המספקים גישה נוחה לפריטים המאוחסנים מאחור. ארונות מסתובבים משמשים בדרך כלל בחללים פינתיים, בהם יכול להיות מאתגר לנצל את מלוא עומק הארון. עם סיבוב פשוט, אתה יכול להגיע ללא מאמץ לפריטים שאחרת יהיה קשה לגשת אליהם. 

בחירת חומרים לארון מטבח

חשוב לבחור את החומרים הנכונים כשמדובר בארון מטבח. שני חומרים נפוצים המשמשים לארונות הם סיבית ועץ מלא. סיבית היא אפשרות חסכונית העשויה מחלקיקי עץ דחוסים ושרף. הוא עמיד, קל משקל וזמין במגוון גימורים. ארונות סיבית מתאימים לבעלי תקציב נמוך או למטבחים בשימוש מתון.

מאידך, ארונות מעץ מלא מציעים רמת איכות ועמידות גבוהה יותר. ארונות מעץ מלא בנויים מעץ טבעי שמעניק להם יוקרתית. הם עמידים מאוד בפני בלאי, ומציעים אריכות ימים ותמורה לכסף. ארונות מעץ מלא ניתנים להתאמה אישית וליטוש מחדש כדי להתאים להעדפות עיצוב משתנות.

עיצוב מטבח עם מבו-מטבחים

בחירת חברת המטבחים הנכונה לעיצוב והתקנת הארונות שלכם היא בעלת חשיבות עליונה להשגת מטבח חלומותיכם. חברת מטבחים בעלת מוניטין תציע שירותי עיצוב מקצועיים, תוך התחשבות בצרכים הספציפיים, העדפות הסגנון והתקציב שלכם. הם ילוו אותך בתהליך בחירת החומר, ויבטיחו חומרים המתאימים לדרישות האסתטיות והפונקציונליות הרצויות שלך. חברת מטבחים טובה תספק גם שירותי התקנה מומחים, המבטיחים שהארונות שלכם מותאמים כהלכה ובנויים להחזיק מעמד.

Picture of מטבחי מבו

מטבחי מבו

דביר כהן, מנהל פיתוח עסקי בחברת מטבחים- 'מבו מטבחים'

אתם מוזמנים לפגישת ייעוץ חינם עם צוות המעצבים שלנו, הקפה עלינו!!
דילוג לתוכן